Tule mukaan Kymenlaakson Vihreiden Naisten toimintaan!

Tällä hetkellä toimimme aktiivisesta Etelä-Kymenlaaksossa, mutta toiminta-alueemme on koko Kymenlaakso. Kymenlaakson Vihreät Naiset on vaikutuskanava naisille, jotka tuntevat vastuuta lähiympäristöstämme ja haluavat kehittää yhteiskuntaa tasa-arvoisemmaksi. Yhdistyksemme tarjoaa vertaistukea politiikassa toimiville yhdistyksemme jäsenille sekä työelämän ja perheen uuvuttamille naisille.

Jos olet kiinnostunut toiminnasta Kouvolan seudulla otathan yhteyttä puheenjohtajaan tai sihteeriin (ks. hallitus).

Vihreiden jäsenmaksu vuodelta 2017 on 30 euroa. Vähävaraisilta (opiskelijat, työttömät jne.) maksu on 12,50 euroa. Vihreiden jäsenetuna saat kahdeksan kertaa vuodessa ilmestyvän Vihreä Lanka -lehden (jäsenetu koskee Suomessa asuvia jäseniä). Mikäli kuulut muuhun vihreään paikallisyhdistykseen, voit valita jäsenmaksun suuruuden elämäntilanteesi mukaan,

Täytä liittymiskaavake oheisen sivun kautta:

Jäsenetuihimme kuuluu:

• Kymenlaakson Vihreiden Naisten järjestämät tilaisuudet ja muu toiminta
  • Jäsenyys Kymenlaakson Vihreissä Naisissa ja sen kautta valtakunnallisessa Vihreät Naiset ry:ssä ja Vihreä liitto rp:ssä
  • Vihreä Lanka -lehti kotiisi
  • Kymenlaakson Vihreiden Naisten sähköpostilista, jossa tiedotetaan tapahtumista ja ajankohtaisista asioista
  • Valtakunnalliset Vihreiden Naisten järjestämät tilaisuudet, koulutukset ja muu toiminta

Tervetuloa vihreiden naisten joukkoon!