Tervetuloa Savonlinnan seudun Vihreiden naisten sivuille

Savonlinnan seudun Vihreiden naisten (SANNI) hallitus valittiin syyskokouksessa 20.10.2013. Puheenjohtajana jatkaa Sari Nyrhinen (sari.nyrhinen (at) strategiaenkelit.fi). Muut hallituksen jäsenet: Kirsi Margit Heikkinen-Jokilahti, Luise Liefländer-Leskinen, Jaana Muhonen, Varpu Vaarnamo.
Tehtävämme

SANNI pyrkii omalta osaltaan vaikuttamaan yhteiskunnalliseen keskusteluun niin että Vihreille Naisille tärkeät arvot pääsevät esille. Emme tyydy sivustaseurajan rooliin, vaan tuemme ja autamme Vihreiden kunnanvaltuutettuja yhteisten asioiden hoitamisessa. Vuonna 2013 alkavalla kaudella meillä on kaupungin luottamustoimia seuraavasti: Savonlinnan kaupunginhallitus (Varpu Vaarnamo), Rakennus- ja ympäristölautakunta (Sari Nyrhinen)

Yleistä tietoa
Savonlinnan Seudun Vihreät Naiset ry eli SANNI perustettiin 15.10.2008.
Toimintamme perustana on keskustelevuus ja avoimuus.Yhdistyksen kautta sen jäsenet kuuluvat myös valtakunnalliseen naisjärjestöön Vihreät Naiset ry:hyn. Voit seurata meitä myös facebookissa.