Torstaina 16.2. Helsingin Kalliossa räjähtää, kun Kapsäkkiin kokoontuu after work -hengessä timanttinen porukka keskustelemaan feministisestä talouspolitiikasta. Mitä talouspolitiikassa pitää tehdä toisin, jotta huolehdimme paitsi julkisen talouden kestävyydestä, myös planeetasta ja toisistamme? Millainen olisi hallitusohjelma, jossa talouspolitiikkaa ohjaisivat investoinnit hoivaan ja ilmastokriisin torjuntaan?

After workeilla mukana ovat timanttiset talousfeministit: SOSTEn pääekonomisti Anni Marttinen, Turun yliopiston tutkija ja FEMTIE-tutkimushankkeen Emma Lamberg, kansanedustaja ja Vihreiden naisten puheenjohtaja Bella Forsgrén sekä Naisasialiitto Unionin ja Helsingin kaupunginvaltuuston vihreä puheenjohtaja Fatim Diarra. Asiaohjelman päätteeksi nauruhermoja kutittelee feministisellä standupilla Raisa Omaheimo. Tätä tapahtumaa et halua missata!

Tilaisuuteen on vapaa pääsy, mutta ilmoittautua pitää alla olevasta linkistä.

Milloin? To 16.2. klo 17:30-19:30
Missä? Musiikkiteatteri Kapsäkki, Hämeentie 68, Helsinki

Esteettömyys: Musiikkiteatteri Kapsäkkiin on esteetön kulku ravintola Bistro K:n kautta. Inva-WC löytyy myös Bistron puolelta.