Valmennus

Eduskuntavaalien Feministiakatemia on valmennuskokonaisuus, jolla virität vaalikampanjoinnin osaamisesi huippuunsa! Pääset mukaan keskusteluihin, joita ei googlaamalla löydä. Olitpa ehdokkaana ensikertalainen tai useampien vaalien konkari, nämä koulutukset auttavat siivittämään kampanjasi lentoon.

Feministiakatemiassa saat koulutusta huippuvalmentajilta mm. someen ja esiintymiseen, digitaaliseen itsepuolustukseen ja kehtaamisen jaloon taitoon. Ja paljon muuta! Sisältö on suunniteltu puolueen ja Opintokeskus Vision koulutusten rinnalle, ja pyrimme välttämään päällekkäisyyksiä niiden kanssa. Opintokeskus Visio on tukenut Feministiakatemian toteutumista.

Kenelle

Valmennuskokonaisuus on maksuton Vihreiden naisten jäsenille, jotka ovat eduskuntavaaliehdokkaita sekä heidän kampanjapäälliköilleen sukupuoleen katsomatta. Edellytämme osallistujilta sitoutumista turvallisemman tilan periaatteisiin. Kaikki verkkosisällöt ovat Vihreiden naisten ehdokkaiden ja heidän kampanjapäälliköidensä käytettävissä. Livekoulutuksiin on rajattu paikkamäärä, ja siksi ne on suunnattu vain ehdokkaille. Pyrimme kuitenkin järjestämään etäseuraamisen mahdollisuuden osaan livekoulutuksista.

Pääset mukaan valmennuksiin ilmoittautumalla. Ilmoittautuminen ensimmäiseen valmennukseen avataan 14.10. klo 8. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, joten pidä silmällä Feministiakatemian FB-ryhmää ja sähköpostiasi.

Kannustamme etenkin ensikertalaisia eduskuntavaaliehdokkaita, rodullistettuja tai etniseen vähemmistöön kuuluvia henkilöitä, alkuperäiskansaan kuuluvia henkilöitä, vammaisia henkilöitä ja LHBTIQ+ yhteisöön kuuluvia henkilöitä hakemaan mukaan.

Tule Feministiakatemian FB-ryhmään

Pysyt parhaiten kärryillä kun kuulut Feministiakatemia -FB-ryhmään. Kirjoita Vinan Ellalle tai Aiskille esim. messengerissä tai sähköpostilla jos et ole vielä kutsuttu ryhmään, me korjaamme asian pikimmiten!

Liity

Etkö ole vielä Vihreiden naisten jäsen?

Liittyminen on helppoa: klikkaa itsesi liittymislomakkeelle, ja valitse valikosta sinua lähinnä oleva Vihreiden naisten paikallisyhdistys. Mikäli omalla alueellasi ei ole vielä paikallisjärjestöä, voit liittyä myös suoraan kattojärjestömme jäseneksi.

Tervetuloa mukaan!

Lähdin kampanjoimaan hyvin vähällä kokemuksella ja tiedolla.

Sain Feministiakatemiasta rohkaisua ja ideoita omaan kampanjaan.

Henna Salo, Seinäjoki

Kurssin sisältö toi uusia näkökulmia, vahvisti osaamistamme ja rohkaisi vaatia naisille oma osansa politiikan johdossa.

Taru Yli-Panula, Tampere

Sain feministiakatemiasta oppia, voimaantumisen tunnetta sekä uusia ihania ystäviä. Verkostossa oli voimaa, joka auttoi jaksamaan läpi vaalien.

Jenni Aikio, Kouvola