Ajankohtaista

Vihreät Naiset kokoontuivat syyskokoukseen 3.-4.11.2018 Oulussa. Yhdistyksen puheenjohtajana jatkaa kansanedustaja Emma Kari. Jenni Aikio Kouvolasta valittiin uudeksi valtakunnallisen yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi kaudelle 2019-2020. Onnittelut Jennille!

Kymenlaakson Vihreiden naisten sääntömääräinen syyskokous pidettiin 2.10. Hub Kouvola Viiraamossa.Uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Soili Vähä-Konka Kouvolasta. Muiksi hallitukseen jäseniksi valittiin Jenni Aikio ja Jaana Lehtilä Kouvolasta, Mervi Haakana ja Tiina Rosberg Kotkasta sekä Sanni Korjus Haminasta. Uusi hallitus aloittaa tehtävässään 1.1.2019. Samassa kokouksessa hyväksyttiin toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2019. Tulevan vuoden toiminnan painopiste tulee olemaan eduskunta- ja eurovaaleissa sekä mahdollisesti tulevissa maakuntavaaleissa.

TERVETULOA Kymenlaakson Vihreiden naisten sääntömääräiseen syyskokoukseen torstaina 16.11. klo 16.00. Kokous pidetään Kouvolassa, pääkirjaston tutkijanhuoneessa.

Esityslistalla ovat sääntömääräiset asiat eli toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2018, puheenjohtajan valinta, hallituksen jäsenten lukumäärästä päättäminen ja valinta sekä edustajien valinta Vihreiden Naisten, Kaakkois-Suomen vihreiden ja Kaakonkulman Kulttuurimylly ry:n syyskokouksiin.

VIHREÄÄ NAISENERGIAA PUOLUEKOKOUKSEN TAUOLLA TAMPEREELLA kesäkuussa 2017 – Vihreiden Naisten pj Katja Mannerström kuvan keskellä ja Kaakkois-Suomen kansanedustaja Heli Järvinen eturivissä.

VIHREÄÄ FEMINISTISTÄ POLITIIKKAA -KURSSI helmikuussa 2017 – Sihteerimme Soili Vähä-Konka takarivissä vasemmalla. Edessä Vihreiden varapj Maria Ohisalo.

TASA-ARVON KAKKU -TEMPAUS MINNA CANTHIN HENGESSÄ
lauantaina 18.3.2017 klo 11-12 HAMINAN TORILLA

Paikalla Haminan ja Kotkan kuntavaaliehdokkaita.