Vihreissä Naisissa voi vaikuttaa juuri sinulle sopivalla tyylillä.

Haluatko verkostoitua ja oppia lisää politiikasta?

Vihreillä naisilla on viisitoista paikallisyhdistystä eri puolilla Suomea. Paikallisyhdistystemme kautta pääset vaikuttamaan oman kuntasi tai alueesi paikallisiin asioihin ja tekemään vihreää tasa-arvopolitiikkaa loistavassa seurassa.

Tämän linkin takaa löydät lisätietoa oman alueesi tai kuntasi yhdistyksen toiminnasta.

Haluatko tulla kehittämään järjestön vaikuttavuutta?

Kattojärjestössä vaikutamme vaikutamme antamalla lausuntoja ja tekemällä kannanottoja, järjestämällä seminaareja ja koulutustilaisuuksia sekä osallistumalla erilaisten tasa-arvoelinten työskentelyyn. Vaikutamme jäseninä Naisjärjestöt Yhteistyössä NYTKIS ry:ssä, Naisjärjestöjen Keskusliitossa, Euroopan Vihreiden valtuuskunnassa sekä puolueen päätöksenteon elimissä.

Hallitus on Vihreiden naisten korkein päätöksenteon elin. Se ohjaa kokouksissaan yhdistyksen toimintaa, taloutta, päättää yhteisistä linjauksista, vaaleista ja koordinoi strategian toimeenpanoa.

Vihreiden naisten hallitus on ponnahduslauta, verkostoitumis-, luottamus- ja vaikuttamispaikka. Luottamustehtävä edellyttää sitoutumista, sekä politiikan ja tasa-arvoasioiden tuntemusta. Toivomme hakijoilta yhteistyökykyä, feministisiä arvoja, aktiivisuutta ja yhdistystoiminnan kokemusta.

Haemme vuosittain uusia jäseniä hallitukseemme. Haku aukeaa tyypillisesti loka-marraskuussa.

Seuraa sivujamme, ja hae mukaan vaikuttamaan!

Yhdistyksen toimintaa ohjaavat:

Yhdistyksen säännöt

Poliittinen ohjelma 2020-2023

Strategia 2018-2025

Voit lukea lisää vihreästä politiikasta täältä.