Pohjois-Savon Vihreät Naiset

Elinympäristön yhdenmukaisuuden ja kestävän kehityksen puolesta!

Pohjois-Savon Vihreät Naiset ry on paikallisyhdistys, jonka kautta kuulumme valtakunnalliseen Vihreät Naiset ry:n. Yhdistyksemme on myös piirijärjestö Savo-Karjalan Vihreät ry:n jäsenjärjestö ja Vihreä liitto r.p.:n jäsen. Yhdistys on perustettu vuonna 2008.

Pohjois-Savon Vihreiden Naisten tavoitteena on luomakunnan tasapaino, joka on tasa-arvoa ja oikeutta hyvään olemiseen niin kaikkien ihmisten, eläinten kuin luonnonkin suhteen. Kestävä kehitys on myös toimintaa ja vastuuta jokaisen meidän arkipäivämme valintoihin, silloin pienistäkin teoista tulee suuria.

Tavoitteenamme on yhdistää erilaiset vihreästi ajattelevat naiset ja rohkaista heitä toimimaan yhteiskunnallisissa ja poliittisissa asioissa. Haluamme luoda uusia näkökohtia ja ideoita vihreään poliittiseen työhön.

Puolueemme jäsenyys on kannanotto paremman maailman puolesta! Toimintaamme kuuluu vihreitä arvoja edistäviä ja rohkaisevia tapahtumia, vapaamuotoisia tapaamisia sekä Vihreiden Naisten poliittisen ohjelman toteuttamista kuntatasolla.

Tule sinäkin mukaan Pohjois-Savon Vihreiden Naisten joukkoon!
Täytä liittymiskaavake sivulla http://www.vihreat.fi/liity-jaseneksi